Hoe gaat Enduris om met het coronavirus? Meer informatie

Nieuws en publicaties

Hoe gaat Enduris om met het coronavirus?

Enduris heeft alle bezoeken aan klanten stilgelegd. Op deze manier willen we ons steentje bijdragen om het Coronavirus een halt toe te roepen. Dit betekent dat we voorlopig niet langskomen om de slimme meter te installeren of voor een andere klus in de meterkast. Deze maatregel geldt in ieder geval t/m 6 april. We stellen alles in het werk om bestaande afspraken op tijd af te zeggen. We vragen uw begrip voor het geval dat dat niet lukt.   

Storingen 

Is er een gas- of stroomstoring? Onze monteurs staan nog steeds 24/7 voor u klaar om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer u belt naar het storingsnummer wordt gevraagd of u (mogelijk) besmet bent met het coronavirus, andere luchtwegklachten en/of koorts heeft en of u in quarantaine/thuisisolatie zit. Wanneer dat het geval is, nemen we passende maatregelen om het risico op besmetting van onze monteurs zoveel mogelijk te voorkomen. 

Vragen

In verband met de maatregelen tegen het Coronavirus zijn wij zeer beperkt telefonisch bereikbaar. Alleen voor urgente storingen blijft u aan de lijn. Stel overige niet urgente vragen via het contactformulier op www.enduris.nl of stuur een e-mail naar info@enduris.nl

Onze bezetting is er op ingericht dat u via deze kanalen zsm een antwoord krijgt. Voor een elektriciteits- of gasstoring kunt u bellen naar het nationale storingsnummer 0800-9009.  

 

Ga hier naar de veelgestelde vragen en antwoorden